Na to pytanie trzecioklasiści szukali odpowiedzi na jednej ze środowych lekcji, podczas spotkania z panią pedagog. Uczniowie dowiedzieli się m.in. wielu istotnych informacji na temat pracy mózgu oraz czego on potrzebuje i jak możemy o niego dbać, aby był bardziej wydajny, jakie rodzaje pamięci mamy i czym one się charakteryzują, skąd czerpiemy wiedzę i informacje oraz poznali wiele ciekawostek np.: ile żyje mucha, ile serc ma ośmiornica, kto był pierwszym dyrektorem SP 6, ile śmieci produkuje w ciągu roku przeciętny Polak, ile dań można przygotować z ziemniaków i wiele innych. Na koniec zajęć zgodnie stwierdziliśmy, że każdy z nas powinien rozwijać swój mózg i że możemy to zrobić poprzez odpowiednią dietę, ruch, odpoczynek, sen i ciągłe ćwiczenia zdobywając nowe informacje.
Mariola Polak, Renata Adamiak
a child walking towards the school and the trees loaded with books pages as if they were falling leaves in autumn