
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6
mgr Andrzej Haraj
Adres e-mail: dyrektor@sp6kg.pl
Wykształcenie: wyższe, mgr inż.
Doświadczenia – osiągnięcia – dążenia:
- Menadżer oświaty, od 27 lat dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 w Kołobrzegu – Radzikowie
- Współtwórca kołobrzeskiego Konwentu Dyrektorów Szkół.
- Członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Kadry Kierowniczej Oświaty.
- Inicjator i współzałożyciel Społecznego Komitetu Rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 6, autor koncepcji rozwoju tej szkoły i budowy hali sportowej wraz z kompleksem boisk w Radzikowie.
- Skutecznie wdrożył w życie swoje koncepcje, podniósł poziom nauczania, zintegrował społeczność szkolną, zmodernizował i rozbudował Szkołę popularyzując ją zarówno w środowisku lokalnym, jak i w całym mieście.
- Jest inicjatorem powstania i jednym z założycieli Radzikowskiego Stowarzyszenia Oświatowego, którego jednym ze sztandarowych i skutecznie zrealizowanych zadań było utworzenie w Radzikowie społecznego gimnazjum.
- Doprowadził również do powstania w strukturach Szkoły Podstawowej nr 6 punktu przedszkolnego dla 3-4 latków, którego brak był bardzo odczuwalny na tak dużym osiedlu.
- Przewodniczący Komisji Społecznej Rady Powiatu w latach 2009/2013.
- Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w latach 2014/2018.
Wykształcenie
- Studia Podyplomowe – Obrót Nieruchomościami
- Studia Podyplomowe – Informatyka
- Studia Podyplomowe – Zarządzanie i marketing w oświacie
- Studia Podyplomowe – Nadzór pedagogiczny i ewaluacja
- Studia Uzupełniające Magisterskie – Pedagogika
- Akademia Rolnicza w Poznaniu Wydział Zootechniki – Zootechnika
- Certyfikat Polskiej Akademii Nauk – Zarządzanie Funduszami Europejskimi
Języki
- niemiecki
- angielski
Zainteresowania
- zagadnienia społeczno-polityczne
- informatyka, literatura, film, muzyka
- turystyka – przewodnik i pilot turystyczny
Wicedyrektor Szkoły Podstawowej nr Nr 6
mgr Dorota Hybel – Manturewicz
Adres e-mail: d.hybel-manturewicz@sp6kg.pl
Wykształcenie: wyższe, mgr inż.
Nazwisko i imię | |
---|---|
1. MAĆKULA KRZYSZTOF – PRZEWODNICZĄCY | krzysztofmackula@wp.pl |
2. ROGUSKA-BARTNIK MARTA – Z-CA PRZEWODNICZĄCEGO | martabartnik@icloud.com |
3. HYBEL-MANTUREWICZ DOROTA – CZŁONEK | d.hybel-manturewicz@sp6kg.pl – BEZ PRAWA GŁOSU |
4. ADAMIAK RENATA – SEKRETARZ | r.adamiak@sp6kg.pl |
5. BUJAK ANNA – CZŁONEK | a.bujak@sp6kg.pl |
6. MAŁGORZATA KAPICA – CZŁONEK | m.kapica@sp6kg.pl |
7. PAULINA DUDAŁA – CZŁONEK | paulina_22@op.pl |
8. DOMINIKA BŁAŻEJAK – CZŁONEK | |
9. GABRIELA BŁAŻEWICZ – CZŁONEK | |
10. GABRIELA SZCZEPANIAK – CZŁONEK | |
Oddział | Imię i nazwisko rodzica |
---|---|
Pszczółki | KAROLINA GLAPIŃSKA |
0A | KINGA STANKIEWICZ |
0B | PATRYCJA FIGIEL |
0C | KAROLINA KOŁOSOWSKA |
1A | ALEKSANDRA SZYMAŃSKA |
1B | EWA MACIEJSZYK |
1C | AGNIESZKA DRĄŻEK |
1D | PAWEŁ KUBICKI |
2A | MARTA PIETRYK |
2B | MAGDALENA PODBIAŁ – SZAŁAŃSKA |
2C | AGNIESZKA ZAWADZKA |
2D | KAMILA CIEŚLEWICZ |
3A | PAULINA DUDAŁA |
3B | PARTYCJA KONOPKA |
3C | GABRIELA POŁUCH |
3D | MAGDALENA SMAGIEŁ |
4A | ANNA GROMSKA |
4B | EWA MACIEJCZYK |
4C | ANNA BIELAŃCZUK |
4D | PAWEŁ KUBICKI |
5A | EWA WIĘCKOWSKA |
5B | MARTA POLITOWSKA |
5C | AGNIESZKA POZORSKA |
5D | ALEKSANDRA KWIECIŃSKA |
6A | EWA WIĘCKOWSKA |
6B | JULIA JASZEWSKA |
6C | MONIKA TROJANOWSKA |
6D | JACEK UNIEWSKI |
7A | ANNA KANAS |
7B | MONIKA KWIATKOWSKA |
7C | MARTA PIETRYK |
8A | PAULINA DUDAŁA |
8B | AURELIA SENDROWSKA |
8C | ROBERT TROCKI |
8D | ADAM KOWALCZYK |
8F | MARTA ROGUSKA – BARNIK |
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janusza Korczaka w Kołobrzegu
na rok szkolny 2021/2022
Skład samorządu uczniowskiego:
- DOMINIKA BŁAŻEJAK
- GABRIELA BŁAŻEWICZ
- GABRIELA SZCZEPANIAK
Uczniowie wchodzą w skład Rady Szkoły
W dniu 30.09.2022 odbędą się wyboru do Samorządu Uczniowskiego
Cele Samorządu Uczniowskiego:
- reprezentowanie ogółu uczniów
- działanie na rzecz społeczności uczniowskiej i obrona jej praw
- uczestnictwo uczniów w samodzielnym rozwiązywaniu własnych problemów oraz partnerstwo w stosunkach uczniów z nauczycielami w realizacji celów wychowawczych szkoły
- rozwijanie demokratycznych form współżycia, współdziałania uczniów oraz przyjmowania współodpowiedzialności za jednostkę i grupy
- kształtowanie umiejętności zespołowego działania, wyrabianie samokontroli, samooceny i zdyscyplinowania uczniów
- dbanie o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie i wzbogacanie jej tradycji- zaspokajanie potrzeb społeczności uczniowskiej w zakresie działalności kulturalnej, sportowej, rozrywkowej, naukowej
- wyzwalanie pomysłowości uczniów
- kształtowanie gotowości do podejmowania obowiązków podnoszenia odpowiedzialności za ich realizację
- wyrabianie umiejętności planowania zadań
- wdrażanie do efektywnej pracy zespołowej
- rozwijanie poczucia przynależności do społeczności szkolnej
- dbanie o dobre imię i honor szkoły, kultywowanie jej tradycji
Samorządność w szkole:
- Wybór Samorządu Uczniowskiego.
- Parlament szkoły (gospodarze klas)
– dwa razy w roku – na początku I i II półrocza spotkania określające cele i zadania na
I i II semestr.
Parlament Szkoły działa w kontakcie z Dyrekcją Szkoły i Samorządem Szkoły. - Rada Szkoły – czerpanie ciekawych pomysłów płynących od rodziców, wsłuchiwanie się w ich potrzeby i oczekiwania, rozwiązywanie w sposób obiektywny problemów wychowawczych w porozumieniu z Dyrekcją Szkoły.
- Działania ekologiczne: Skupienie uwagi na działaniach ekologicznych poprzez nawiązywanie współpracy, np. z nadleśnictwem. Sadzenie drzew, krzewów, kwiatów. Organizowanie zajęć na siłowni na świeżym powietrzu, organizowanie prelekcji z ciekawymi ludźmi, np. na temat zdrowego odżywiania, dbałości o otoczenie.
- Działania wspierające uczniów:
- Rola koleżeństwa i przyjaźni (samopomoc koleżeńska).
- Pomoc nauczyciela uczniom słabszym, szczególnie przed ważnymi sprawdzianami wiedzy i umiejętności.
- Działania kulturalne:
- Organizowanie spotkań z ludźmi z najbliższego otoczenia pod hasłem: „Poznaję świat innych, by wzbogacić siebie”, np. z pisarzami, malarzami, poetami.
- Wyjścia do Galerii Sztuki Współczesnej, do RCK-u na spotkania i wystawy kołobrzeskich twórców.
- Wyjście na cmentarz w celu porządkowania grobów.
- Nagradzanie najlepszych uczniów bonami upominkowymi oraz za 100% frekwencję biletami do kina.
- Akcje: Zbieranie nakrętek na leczenie i operacje dla chorej Oli z Mrzeżyna, akcja „Książka wspiera bohatera”
- Nawiązanie współpracy z Domem Pomocy Społecznej przy ulicy Ogrodowej w Kołobrzegu
- Zorganizowanie pomocy dla nowo budowanego Domu Dziecka w Gościnie.
- Radiowęzeł: inicjowanie ciekawych, krótkich programów uczniowskich dotyczących aktualnych tematów, muzyka na przerwach.
- Możliwość relaksacji uczniów w specjalnie przygotowanej sali świateł.
- Imprezy towarzyszące:
- festyny
- kiermasze okolicznościowe
- dyskoteki (andrzejkowa, walentynkowa)
- słodka środa – ostatnia środa miesiąca
- bal karnawałowy
- poczta walentynkowa
- pisanie listów
- heppening na Pierwszy Dzień Wiosny