Zachęcamy wszystkich do oddania swojego głosu na logo do projektu Erasmus + KA229 "Message is Got", w którym nasza szkoła bierze udział. Wchodząc na podany poniżej link należy wybrać tylko jedno z 10 przedstawionych propozycji. https://forms.gle/irqz5jzGG4oDu7F4A Głównym celem projektu jest świadome i bezpieczne poruszanie się po stronach, serwisach, portalach internetowych oraz mediach społecznościowych. Swój głos można oddać …

Szczegóły Message is got – projekt Erasmus+

  Uczniowie kl.I d zawsze z niecierpliwością oczekują zajęć kulinarnych. Tym razem dzieci przygotowały kolorowe i zdrowe szaszłyki. Podczas pracy przypomniane zostały zasady zachowania się przy stole, a także czarodziejskie słowa, o których zawsze należy pamiętać.
  Praca zakończyła się degustacją, wszystkie owoce zostały skonsumowane z apetytem. Przygotowanie deseru …

Szczegóły Warsztaty kulinarne w klasie Id.

  To ja! To ja! To ja! Krzyczy Internet każdego dnia. To my, to my, to my ... Profil na społecznościowym portalu? Raz, dwa, trzy! Z "Zemsty" Fredry nasi dobrzy znajomi też chcą się pokazać z jak najlepszej strony! VIIa i U.S.

Szczegóły “ZEEEMSTA”, CZ.II

Szósta d, ta szósta d z Bagginsem już rozstała się. Ale zrobić to było trudno, bo bez"Hobbita" trochę nudno. Gdyż tam przygoda przygodę goni, aż czasami szkoda i kucyków, i koni. Kiedy poznajesz Gandalfa, krasnoludy, elfów gromadę, wiesz od razu, człowieku,że Bilbo da radę! Jednak Smaug, Golum, pająki, trolle, gobliny... Nierzadko w czasie czytania rzedły nam miny:( Tam mroczne cienie, mroczne krajobrazy, mroczne stworzenia …

Szczegóły Hobbita nikt nie pyta

Wzorem starszych kolegów uczniowie klasy 2b spróbowali swoich sił w „ biegającym dyktandzie”.
Niezwykle aktywizujące, angażujące, wymagające czytania ze zrozumieniem, prawidłowej wymowy, spostrzegawczości i czujności ortograficznej. Przy czym dostarcza mnóstwa pozytywnej energii i radości!
W różnych miejscach w klasie i na korytarzu zostały rozwieszone kartki z przygotowanym tekstem. Uczniowie pracowali w parach, jedna osoba …

Szczegóły „ Biegające dyktando” w 2b