Uczniowie klasy 3a podjęli wyzwanie i przystąpili do konkursu na najpiękniejszy zeszyt edukacji polonistycznej. Komisja konkursowa, w składzie: M. Staniszewska i A. Jóźwicka nie miała łatwego zadania. Po wielu dyskusjach wyłoniła zwycięsców. I miejsce: Martyna Machnio ⭐ II miejsce: Zuzia Świderek⭐ III miejsce: Franek Augustyniak⭐ Gratulujemy wszystkim uczestnikom konkursu za trud, który włożyli w piękne prowadzenie swoich zeszytów. Agnieszka Maniewska [gallery …

Szczegóły Konkurs na najpiękniejszy zeszyt 📖

W ostatnim czasie klasy 1a i 2b miały okazję obejrzeć i wysłuchać teatrzyku Kamishibai , z którym odwiedziła ich pani bibliotekarka Agnieszka Jóźwicka. Przedstawiła ona uczniom baśń „ Czerwony kapturek”.

Teatrzyk Kamishibai to technika opowiadania, czytania wywodząca się z Japonii, wykorzystując plansze z obrazkami i tekstem oraz drewnianą skrzynkę, w której przedstawiane …

Szczegóły Teatrzyk Kamishibai w 1a i 2b

  "Zemsta" to komedia, komedia to dramat, dramat wystawiamy, więc dlaczego- nawet w pandemii - tak postąpić nie mamy? Oliwia i Wiktoria wzięły się za to: mieliśmy - z Cześnikiem i Rejentem - teatralny poranek na bogato! W. Cz., O. Sz. i U.S.

Szczegóły “ZEMMMSTA”, CZ. III

  W ramach projektu „ Edukacja cyfrowa i wsparcie intensywnej współpracy polsko - niemieckich szkół w czasach COVID 19” klasa 1a rozpoczęła przygodę z chemią 🧪👩🏼‍🔬Odwiedzając wirtualną pracownię EMPIRIUSZ mogła uczestniczyć w doświadczeniu z powietrzem 🌬 dowiadując się przy tym, że tlen jest jego jednym z wielu składników☺️ E.Kujawa A.Gawrońska

Szczegóły Wirtualne eksperymentowanie 1a u EMPIRIUSZA 🥽👩🏻‍🔬⚗️

  Zakończyliśmy finał konkursu InstaLogik - konkurs matematyczno-informatyczny Gabriela Wesołek z klasy 8d przeszła wszystkie etapy konkursu otrzymując tytuły: Finalisty na szczeblu ogólnopolskim Gratulacje ! InstaLogik to popularyzatorski konkurs matematyczno-informatyczny dla uczniów klas 4-8 SP. Konkurs realizowany był on-line. Konkurs adresowany był do uczniów zainteresowanych zagadkami logicznymi, matematyką, do tych, którzy interesują się programowaniem. Zadania pierwszego etapu zostały podzielone na dwie kategorie: